دانلود جدیدترین ها
دانلود جدیدترین ها

MAGIX Music Maker یک نرم افزار فوق العاده کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید با سادگی به ساخت موزیک های دلخواه و منحصر به فرد خود بکنید. این نرم افزار ساخت آهنگ را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند. آهنگ های دلخواه خود را بسازید، به ریمیکس آهنگ دیگر هنرمندان بپردازید و در بیت ها تغییر ایجاد کنید. به نقل از سایت سازنده، با تنها با استفاده از این نرم افزار می توانید از جزئی از افراد معروف در زمینه آهنگ سازی شده و یک سبک منحصر به فرد را در میان موزیسین ها داشته باشید.

 

MAGIX Music Maker ساخت آهنگ های حرفه ای با MAGIX Music Maker Premium 17.0.0.16




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

یکی دیگر از نرم افزارهای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی به شما این امکان را می دهد تا فرمت فیلم های دلخواهتان را تغییر دهید تا بتوانید در محل های مختلف از آنها استفاده کنید. برخی از فرمت هایی که این برنامه از آنها پشتیبانی می کند شامل AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV میباشد. همچنین پشتیبانی کامل از فایل هایی با فرمت ۳GP در سایز تصویر مختلف جهت پخش در انواع گوشی های موبایل یکی دیگر از امکان خوب این نرم افزار است. علاوه بر این در این برنامه فابلیت دیگری قرار دارد که میتوان از آن برای تبدیل انلاین فرمت کلیپ هایی که در سایت های اشتراک ویدیو مانند یوتوب در اینترنت هستند استفاده کرد بدین صورت که با وارد کردن آدرس کلیپ تصویر مورد نظر و انتخاب فرمت دلخواه تبدیل ان به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

 

Coolutils Total Movie Converter مبدل قدرتمند فيلم ها با نام Coolutils Total Movie Converter v3.2.0.145




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NextUp TextAloud v3.0.27 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.

 

NextUp TextAloud تبدیل متون به فایل صوتی با NextUp TextAloud v3.0.27




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار CoffeeCup Web Video Player 5.3.0.1 به راحتی و با سرعتی باور نکردنی قادر است تمام فرمت های ویدئویی MPGs, AVIs, MOVs, FLVs ,WMVs را به فرمت فلش ویدئو (FLV) تبدیل کند. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود این ویدئو فلش ها را مستقیم بر روی وب خود آپلود نمایید یا بر روی اینترنت و در سایت های اشتراک ویدئو ، اشتراک گذاری نمایید.لازم به ذکر است این نرم افزار با فقط یک کلیک کد نمایش ویدئو در وب را به شما خواهد داد و شما نیازی به یافتن کد های خاص نمایش فلش ویدئو نخواهید داشت.این نرم افزار خروجی خود را با فرمت SWF صادر می کند که بهترین فرمت رایج برای فایل های فلش بوده و از طریق تمامی مروگر ها پشتیبانی می گردد.

 

CoffeeCup Web Video Player نرم افزار تبدیل ویدئو ها به فلش ویدئو با CoffeeCup Web Video Player 5.3.0.1 + Portable

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار Plato Video Converter Pro v12.08.01 ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فرمت ها نظیر VI ،DivX ،XviD MPEG ،WMV ،ASF ،MOV ،QT ،RealMedia می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های ویدئوییrm  divx ،xvid ،avi ،wmv ،asf ،mpg ،mpeg ،vob ،mov ،qt ،flv ،۳gp ،swf ،nsv پشتیبانی می کند. به واسطه این نرم افزار شما می توانید به سادگی عملیات تبدیل را انجام دهید.هم اکنون این نرم افزار از دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

Plato Video Converter Pro تبديل فايل هاي ويدئويي با Plato Video Converter Pro v12.08.01

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

PDF To Excel Converter v3 نام نرم افزاری است کاربردی ، که با کمک آن قادر خواهید بود به راحتی فایل های PDF را به Excel تبدیل نمایید . این نرم افزار مبدل را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

PDF To Exce Converter تبدیل فایل PDF به Excel با PDF To Exce Converter v3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار MakeMKV تنها با یک کلیک راه حلی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های دلخواه و رایگان، فراهم می کند تا شما قادر به پخش این فایل ها در هر مکان و با هر نرم افزاری باشید. در واقع MakeMKV به عنوان یک مبدل فرمت و یا 'transcoder' نامیده می شود. این نرم افزار ویدیو کلیپ ها را با حفظ اغلب اطلاعات، از دیسک های انحصاری (و معمولاً رمزگذاری شده)، به مجموعه ای از فایل های MKV تبدیل می کند. فرمت MKV می تواند آهنگ های صوتی- تصویری متعدد را با تمامی اطلاعات متا و حفظ فصل های آن ها، ذخیره کند. بسیاری از پخش کننده ها می توانند فایل های MKV را تقریباً روی تمامی پلتفرم ها، پخش کنند و همچنین ابزارهایی برای تبدیل فایل های MKV به فرمت های مختلف از جمله DVD و دیسک های Blu-ray، موجود است.

 

MakeMKV تبديل همه ي فرمت هاي ويدئويي به MKV با MakeMKV v1.6.14


 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

DicSoft HD Video Converter نرم افزاری بسیار قدرتمند و با کیفیت در ضمینه تبدیل فرمت های ویدئویی مختلف می باشد. توسط نرم افزار DicSoft HD Video Converter به راحتی می توانید انواع فرمت ها را به سرعت و با بالاترین کیفیت تبدیل نمایید. امیدواریم نرم افزار DicSoft HD Video Converter مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

DicSoft HD Video Converter مبدل سریع و قدرتمند فرمت ها با DicSoft HD Video Converter 3.6.5

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Total Audio MP3 Converter مبدلی کم حجم و قدرتمند در ضمینه تبدیل انواع فرمت ها به فرمت های صوتی با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم نرم افزار Total Audio MP3 Converter مورد قبول تان واقع شود.

 

HooTech Total Audio MP3 Converter مبدل همه کاره فرمت صوتی Total Audio MP3 Converter 2.3.1037

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد.پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،۳GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

 

Videomizer بهينه سازي و تبديل فايل هاي ويدئويي با Videomizer 1.2.11.712




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب