نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1
دانلود جدیدترین ها

 

این بار در سایت  نسخه آزمایشی مرورگر فایرفاکس ۷ را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . لازم به ذکر است شرکت موزیلا پس از انتشار نسخه ۵ فایرفاکس ، نسخه ۶ و ۷ موزیلا را هم زمان رو نمایی کرد . در حال حاضر نسخه ۶ فایرفاکس در سایت این شرکت آماده دریافت می باشد . تیم دانلود نسخه ۷ مرورگر فایرفاکس را از سرور شرکت موزیلا دریافت کرده و برای شما کاربران عزیز تهیه نموده است . برای اطمینان از این که نسخه ای که هم اکنون در سایت  قرار داده ایم از شرکت موزیلا می باشد می توانید جدول زمان بندی فایرفاکس را در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید .

Mozilla FireFox  7 Beta 1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

firefox 7 نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1

 

 

 

source نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1 توضیحات در مورد نسخه ۷ فایرفاکس :  از آنجایی که نسخه ۶ مرورگر فایرفاکس هم اکنون از سایت این شرکت آماده دریافت می باشد و خبری از نسخه آزمایشی فایرفاکس ۷ نیست ، شاید برای خیلی از کاربران جای سوال باشد مبنی بر اینکه سایت دانلودها نسخه ۷ را از کجا تهیه نموده است یا اینکه نسخه حاضر ، نسخه تایید شده شرکت موزیلا است یا خیر . برای پاسخ به این دسته از کاربران  عزیز باید گفت تیم بیا تو دانلود نسخه ۷ را از سرور موزیلا دریافت کرده و برای اطمینان می توانید جدول زمان بندی فایرفاکس را در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید .

۱ – جدول زمان بندی موزیلا در ویکی پدیا

 

 

password نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1 لینک دانلود نسخه انگلیسی – 13.93 مگابایت

download نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب Mozilla FireFox 7 Beta 1 لینک دانلود نسخه فارسی – 13.80 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب